Yurtdışı Asistanlık

HSBC Advantage Gold/Platinum, HSBC Advantage Design Gold/Platinum, Hızz Gold/Platinum HSBC Advance ve HSBC Premier müşterilerine, yurtdışı seyahatleri sırasında meydana gelebilecek sağlık sorunları veya kaza gibi durumlarda, acil yardım, danışma ve organizasyon hizmetlerine ulaşma olanağı sunar.

Yurtdışı Asistanlık Hizmetleri'nden yararlanmak isteyen kart hamillerinin HSBC Bank Telefon Bankacılığı, 0850 211 0 111'i aramaları yeterlidir.

HSBC Advantage Gold/Platinum, HSBC Advantage Design Gold/Platinum, Hızz Gold/Platinum, HSBC Advance ve HSBC Premier müşterileri yurtdışı seyahatleri için verilen Yurtdışı Asistanlık Hizmetleri sayesinde aşağıdaki avantajlara sahiptir.

  • Tıbbi Nakliye: Kart hamilinin, helikopter, hava ambulansı, kara ambulansı vb. araçlarla hastaneye ulaştırılması için gerekli organizasyonlar ücretsiz yapılır. Nakliyeye ait oluşan masrafları kart hamili karşılar.
  • Olay Yerine Doktor Gönderilmesi: Kart hamilinin olduğu yere ücretsiz uzman hekim gönderilir. Tedaviden kaynaklanabilecek diğer ücretler kart hamiline aittir.
  • Hastane Garantisi: Kart hamilinin hastaneye kabulü için sonradan kart hamilinden -45 gün içinde faizsiz- tahsil edilmek üzere 2.500 USD'ye kadar ödeme yapılır.
  • Uluslararası Tıbbi Bilgiler: Yerel olarak sağlanamayan bir bilgi Yurtdışı Asistanlık Hizmetleri merkezinden ücretsiz olarak temin edilir.
  • Yurtdışı Tıbbi Referanslar: Dünyanın herhangi bir bölgesinde Yurtdışı Asistanlık Hizmetleri'ne bağlı bulunan doktor ve hastanelerin isim, adres ve telefon numaraları ücretsiz olarak temin edilir.
  • İlaç Gönderimi: İlaç gönderim masrafları Yurtdışı Asistanlık Hizmetleri, ilaç bedelleri ise kart hamili tarafından karşılanır.
  • Refakatçilerin Ulaşım Organizasyonu: Yalnız seyahat eden kart hamilinin hastalanması ve hastanede 7 günden fazla kalması durumunda bir yakınının kendisini ziyaret etmesi için, kart hamilinin yanına gidişi ücretsiz olarak organize edilir, oluşacak yol masrafları kart hamili tarafından karşılar.
  • Çocukların Geri Gönderimi: Kart hamilinin hastalanması nedeniyle kendisiyle seyahat eden 16 yaşından küçük çocukların bir refakatçi ile birlikte ülkelerine geri gönderilmeleri organize edilir. Oluşacak masrafları kart hamili tarafından karşılanır.
  • Acil Mesaj Gönderimi: Kart hamilinin acil iletmek istediği mesajlar ücretsiz olarak ilgili kişilere ulaştırılır.
  • Cenaze Nakli: Gerekli organizasyonlar ücretsiz olarak yapılır. Nakliyeye ait oluşacak masraflar kart hamiline/ailesine aittir.
  • Danışma Servisi: Pasaport, vize, aşı, alan vergisi, döviz kurları vb. bilgiler ücretsiz olarak temin edilir.
  • Kişisel Hizmetler: Seyahat sırasında ihtiyaç duyulduğunda teknisyen, tercüman temini gibi hizmetlere ulaşılabilecek telefon numaraları ücretsiz olarak temin edilir.
  • Yukarıda belirtilen organizasyon ve bilgi hizmetleri haricindeki tüm hizmet ücretleri kart hamiline aittir. Yurtdışı Assistanlık Hizmetleri'nde kart sahibiyle birlikte seyahat eden çocuklar 18 yaşına kadar (öğrenciyse 23 yaşına kadar) kapsam altındadır.